- A començament del curs 2006-2007 es fixa periodicitat de les reunions del professorat del grup TIC.
- Es fa la primera sessió tècnica de coneixement dels materials instal·lats.
- Es concreten els indicadors que es tindran en compta per valorar el projecte dins el Pla estratègic.
- Percentatge d’utilització de les TIC
- Valoració dels resultats acadèmics
- Apreciació d’aspectes qualitatius.
- Es presenta la base per fer el registre TIC. Es decideix provar el funcionament durant un mes
- Les dades dels indicadors es podran extreure d’aquest registre, base de dades on cada professor apunta les dades de la seva actuació
- Les dades d’aquesta base permetran avaluar el percentatge d’utilització, el funcionament de hard, el funcionament del soft i el funcionament de la classe.
- Es fa un curs de formació TIC en centres: “aprofitament didàctic de les TIC”
- Es decid
eix utilitzar els ordinadors dels profes, que estaran connectats als videoprojectors en comptes dels que hi ha dins dels armaris dels kits.
- Es fa una breu guia d’utilització de cada aula, de com imprimir i de com guardar documents.
- Per facilitar les tasques de manteniment es decideix allotjar l’espai moodle de 2n a http://phobos.xtec.net/imargen.
- S’elabora una miniguia que explica les qüestions tècniques, l’entorn integrat de l’aula mòbil, i l’accés a la carpeta individual des de qualsevol ordinador de les aules integrades
diumenge, 18 de febrer del 2007
Primeres actuacions
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada